Kuva

Kuva

perjantai 26. lokakuuta 2012

talvi tuli

Mulla on maailman parhaat kaverit. Sain just tehdä joululahjatoiveen ja ne lupas, että saan sen. Siis Kalevalan kilikilisormuksen mun sanojen mukaan :D 

Oon jonkun vuoden verran kinunnu tota sormusta, että Emppu ostais sen aina on kuulunu, että saat saaat.
Vieläkään se ei silti killu mun sormessa. Aattelin siis antaa ystävien hoitaa homman niin ainakin hoituu.

Oon jo ite päättänyt jo suurimmalta osin mitä oon ostamassa Hannalle ja Jassulle joululahjaks. Isoin lahjaprompeelma on varmaan mitä Empulle ostaisin.? Vinkkejä?? Mitä vois ostaa poikaystävälle jolla on jo kaikkea.



Mulle tuli myös tänään koira hoitoon. Tollanen 12-viikkonen Aino Tanskandoggi. Nytkin se nukkuu mun selän takana, kun kirjotan tätä. Hirveen pitkiä lenkkejä ei kyllä tehä, kun tän vauvan varpaat paleltuu :D 



Me ollaan myös saatu lunta äänekoskelle, ja ihan totta tirautin itkua tänään kun jouduin ajaa autolla. Mut mulla on puollustus, meillä oli vielä kesärenkaat alla!! 

(c) Hanna



Hanna nappas kivan kuvan meidän pihalta sen iphonella jota se varjelee kuin lastaan. 

Ja kuuntelen just Heikki & Mikko showta, siellä esiintyy Loreen ja voin kertoa, että pidän tän naisen lauluista ja äänestä, mutta livenä......... täys floppi. Aika kauheeta anteeks vaan :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti