Kuva

Kuva

torstai 25. lokakuuta 2012

shit in my dreams

Ihanaa pakkassäätä ja auringonpaistetta täältä Äänekoskelta :>
Heräsin tänään onneks aikasin, tosin hammaslääkäri teki sitten lopun mun torkuttamisesta soitollaan. Tänään lähtee lähetteet keskussairaalaan jotka on kirurgitkin todeneet, että mulla ei rauhottavat auta.

Enpäs sitten pääsekkään katsomaan huomenna koiraa. Asia on nyt siitä kiinni, että jonkun toisen haluamiset menee mun haaveiden edelle. Jotkut ei vaan ymmärrä, että jos on toivonu ja toivonu jotain asiaa niin kauan kuin minä tätä niin tuleehan siitä paha mieli. Miks mun unelmat on vähemmän tärkeitä? Ärsyttää kun ei voi olla vaan niin paljon rahaa, että mä nyt otan tosta tollasen ja tollasen.
Joillakin nyt on vaan niin helppoa, ettei niiden tarvii kantaa huolta saatika vastuuta mistään.

Mutta vähän iloisempaa, oon menossa kahden viikon päästä työhaastatteluun ja ois aika huisia jos pääsisin. Emppu nyt kumminkin lahnaa kotona taas seuraavan vuoden niin jos se sitten hoitais koirua aina kun oon töissä.

Oon nyt viikon verran käyny Nordic-tv:llä katsomassa, että joko Vampyyrinpäiväkirjat 4.tuotantokauden toinen jakso olis nähtävissä, ei stn ole! Voin kertoa, että olen jäänyt sarjaan ihan kokonaan loukkuun. Luulin ensin, että kysessä on joku twilightin kopio, joka on vain erittäin huonompi versio. Asiahan ei näin ole :>

Mutta nyt on alettava tekemään ruokaa, lihapullia ja ruskeea kastiketta :)

2 kommenttia:

  1. Se on! Siis mähän saan sen koiran. Myyn vaikka kaiken mun asunnosta kun prkl saan mun iki-ihana cockerspanielin

    VastaaPoista