Kuva

Kuva

sunnuntai 11. joulukuuta 2011

Happy sunday :)

Tuli viikonloppuna vähän värjäiltyä hiuksia. Ois voinu kyllä sen jättää ihan kokonaan väliin. Värjäsin ensin hiukset "vaaleista vaalein tuhka" hiusvärillä. Siinä sitten meni 4 vuoden työ. Halusin vähän sellaiset hiukset, että ei ois tarvinnu koko ajan olla värjäämässä, että ei menis hiukset niin huonoon kuntoon. No lopputulos oli sitten niin kamala, että sitä on vaikea kuvailla ees. Mun hiuksista tuli semmoset mummonharmaan. Violetti-siniharmaat. Oli aika lähellä, ettei itku päässy. Ensin äiti leikkas huonot latvat pois, eli noin 15cm ja sitten hiustenvärjäys menee pilalle. No ei muu auttanu, kun kaverin poikaystävän Matin hiukset värjättiin samalla niin sille jäi vaaleanruskeaa hiusväriä. Heitettiin sitten se loppu mun päähän ja tänään kävin vielä ostamassa maitosuklaan värisen värin. Eli nyt sitten ollaan brunetteja. Mutta sanon, että kyllä harmittaa. 





Ja nyt oon käyny jopa koulussa :) Olin koko viime viikon koulussa ja puhuin opettajan kanssa ja valmistun  varmaan tänä vuonna sittenkin. Kyllä tuntuu kivalle :) 
Paitsi kelalta tuli laput, mun tuet on lakkautettu. Pitää kirjottaa sinne joku lisäselvityslappu. Toivotaan, et se menee läpi :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti