Kuva

Kuva

tiistai 20. syyskuuta 2011

FRIENDS

Ajattelin kirjoittaa tänään aiheenani ystävyys. Se kuin on semmoinen asia joka ei mene ikinä pois muodista. Ystävyyden kai pitäisi perustua jakamiseen, tukemiseen ja tuen saamiseen. Vähän niinkuin  oravannahkakauppa ilman, että kumpikaan pitää kirjaa, kuinka monta valitussaarnaa on tullut vuodatettua ja kuinka monta kuunneltua. Ystävyys on sitä, että molemmat haluavat antaa ja jakaa. Valitse ystäväsi hitaasti, luovu heistä vielä hitaammin, Benjamin Franklinin sanoin. Hän taisi keksiä lisäksi ystävyyden salaisuuden; laatu korvaa määrän.








"Se on semmosta, mitä tänään? vedetään kännit ei mitään hätää"


"kun alkaa tottua pettymään, alkaa kyynistyä, tähän asti mä oon selvinny, toivo ei oo menny - se on sussa"


Koulu on joskus kiva 


Joni <3


"tulee päivä jolloin joku näkee sinut sellaisena kuin minä nään".


Nää on sitten niitä vanhoja aikoja :> Allu ja Atte-Ville


Tiina<3 Yläaste ois ollu tuskaa ilman :) 


vaikka vuodet vierii on paikka sulle mun sydämmessä 


It's like yesterday


"joo, sä oot mun ystävä, järjestit mun elämän "









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti