Kuva

Kuva

tiistai 5. maaliskuuta 2013

lime

Hyvää maaliskuuta kaikille.

Viikko on alkanut aika kiireisesti, kun pitää käydä Empun kanssa kolme kertaa päivässä terveyskeskuksessa  , kun ne antaa sille antibioottia suonensisäisesti. Se oli pari viikkoa sitten siellä polvileikkauksessa ja sitten sen polvi tulehtu. Viime viikon se makaskin keskusairaalassa.

Mä olen vaan ollut Hilman kanssa ja laittanut kotia kevätkuntoon. Nyt olis varattava kirpparipöytä niin pääsee kaikesta ylinmääräisestä eroon ja voi tehdä kunnon kevätsiivouksen. Oon raakannu vaatekaapista jo kaiken ylinmääräisen, ja eilen otettiin Empun vaatekaappi. On niin ihanaa olla kun paikat ei pursua tavaraa ja on siistiä.
Tässä vähän esimakua meidän asunnosta, lupaan laittaa lisää kuvia jossain vaiheessa :)


Sitten tilasin verhot jotka tulisi saapua tällä viikolla ja jotka käy meidän asuntoon niin hyvin, että vaikka ne onkin vallilan ylikalliit merkkiverhot niin mun oli pakko!!! Pakko!! 



Aika ihanat <3 
Sitten laitoin jo pääsiäiseks kasvamaan ohraruohoa tällä kertaa, eikä rairuohoa. Vaihtelua. Ja ohra on nätimpää mun mielestä. 

Vanhempani <3 
Mulla on kahenviikon ajan ollu kauhee baarikuume, mä haluisin lähtee hankkimaan itselleni rapulaa. Kun on siitä kumminkni kohta taas kaks kuukautta kun olen viimeks jossain ollut. Sillon kun vietettiin mun valmistujaisia. Mulla onkon hyviä kuvia niistä :D 
Illasta ei harmi vaan otettu kuvia, mutta ehkä ihan hyvä homma vaan :)))        




 Hyvää alkanutta viikkoa <3 






2 kommenttia: