Kuva

Kuva

keskiviikko 23. tammikuuta 2013

the pretty lies the ugly truth

On taas viikot vierähtänyt ja Hilma kasvanut. Ei ole nyt otettu tuoretta kuvaa, mutta alkaa se painamaan jo kymmenisen kiloa.

Oltiin toissa viikonloppuna viettämässä niitä mun valmistujaisia. Oli ihanaa kun Iskäkin kävi vihdoin meillä. Sain lahjaks kukkia ja viiniä :)) Vein illalla Hilman hoitoon Hannalle, kun en halunnu et se joutuu olemaan täällä kun me juodaan. Meitä oli Minä ja Emppu, Jassu, Matti, Toni, Iita, Matias ja Joni . Pelattiin aliasta ja juotiin ja sitten illalla mentiin baariin. Taidettiin lähteä jo kahden aikaa kotiin, kun tuli Hilmaa ikävä.

On ollut ihana viikko, kun joka aamu paistanut aurinko aamulenkillä kun oon ollut. Jatkuis vaan, ei haittaa vaikka onkin pakkasta.
Mulla oli tänään myös lääkäriaika sen migreenin takia. Jouduttiin vaihtaa lääkkeet, koska toi nenäsumute mikä mulla on ollut aiheuttaa pahoinvointia. Joudun nyt alkaa syömään lääkkeitä jotka on masennukseen tarkoitettu ja mua vähän pelottaa aloittaa ne. Olisin aloittanut jo tänään, mutta Emppu on kotona ja ne kuulemma väsyttää hirveesti niin en uskalla ottaa, jos en herää siihen kun Hilma haluaa ulos. Enkä kyllä haluis muutenkaan, mut lääkärit haluaa nostattaa mun kipukynnystä tai jotain.  

Mut alan nyt tekee ruokaa itselleni, käyn lenkillä ja kaadun sohvalle katsomaan jotain lällyelokuvia ja tirautan muutaman kyyneleen, koska mulla on paha mieli!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti