Kuva

Kuva

tiistai 1. tammikuuta 2013

2013

Hyvää alkanutta uuttavuotta kaikille, toivon kovasti että se on alkanut teillä paremmin kuin minulla. Eilinen meni mökillä ollessa, otin pari lasia viiniä ja siinä se sitten oli. Ei uskaltanut ottaa paljon, kun tiesin että aamulla herättävä Hilman kanssa :)
Hilma ei paljoa raketeista hätkähtänyt ja tänään leikattiin sen pikkuruiset kyynetkin eikä se sanonu mitään. Hannankin luona, kun käytiin niin lotras vaan vesikupilla. Oon ihan varma, että tota neitiä ei kesällä järvestä saa pois. Se on vaan nyt niin väsy, että nukkuu kokoajan vaikka minä haluisin olla pihalla kun kotona on niin paskatunnelma ettei täällä viihdy erkkikään. Semmosta se vaan on kun ihmiset juo, ja purkaa sitten paskaaoloaan muihin jotka ei sitä ansaitse. Vittuakos juo. Vittu.
Jos olisin rikas hommaisin semmosen pakoasunnon itelleni, että voisin paeta sinne aina, kun emppu on ollu ottamassa kuppia niin ei mulle ainakaan vois räyhätä.
Noooo, mut asiasta riippuliitoon ostin cittarista ihanat adidaksen kengät vaan viidellätoista eurolla :) Kesäkengät tosin mutta väliäkös tuolla. Kyllä ne kaapissa siihen asti pysyy.

Kahen viikon päästä onkin sitten ne mun valmistuijaiset. Tänne tulee muutama kummi, iskä ja äiti tietenkin ja sitten serkut Anu ja Riikka. Sekä Empun porukat. Aattelin tehä vaan normi täytekakun ja äiti tekee voileipäkakun ( se on paljon parempi kuin minä). Kivaa kun kaikki näkee Hilman sitten. Se alkaa olee jo iso tyttö.
Pitäis varmaan ostaa kamera tai siis kameraan piuha et saa sen latuuksiin niin pääsis ottamaan kuviakin :)

Mutta Hilma pihalle .... Moi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti